piątek, 18 stycznia 2019

Paczka z przygodami

Witam, dziś pokażę Wam przesyłkę która rzekomo została dostarczona do mnie 7 stycznia.
Tego dnia otrzymałem potwierdzenie od firmy kurierskiej FedEx, że moja przesyłka została dostarczona, niestety kuriera u mnie nie było. Po skontaktowaniu się z firmą dostałem tylko odpowiedź żeby nadawca zgłosił skargę na zaginięcie przesyłki. Na szczęście mam znajomego w tej firmie i on dowiedział się gdzie moja paczka była zostawiona i tak po paru dniach poszukiwań udało mi się ją odzyskać. Kurier był bardzo nieodpowiedzialny ponieważ nie chciało się mu widocznie jechać i dostarczyć paczkę i dla tego zostawił ją gdzie indziej nikogo o tym nie informując. 

Paczka jest od firmy UTE Budujemy Relacje www.ute.pl/

-karteczka z życzeniami



-naklejki


- 2 koszulki


-fartuch



Bardzo dziękuję za przesyłkę :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dużo przesyłek

  1. Beak Beak - chleb proteinowy 2. Książki w eterze - książka 3. Serce z serca - zakładka 4. Shop for My Love - bluza 5. Milk Lab - zes...