czwartek, 14 listopada 2019

Kurier

Dziś kurier dostarczył do nas przesyłkę od Hurtowni Żeglarskiej Mazuria https://www.mazuria.com 


Mazuria to największa w Polsce hurtownia żeglarska i motorowodna, a także akcesoriów do uprawiania sportów wodnych i odzieży dla żeglarzy. Mazuria to także dystrybutor i serwisant silników zaburtowych i stacjonarnych do łodzi i jachtów żaglowych.

Przesyłka zawierała:

-7 długopisów
-6 różnych breloków
-puzzle z pięknym widokiem




Bardzo dziękujemy za przesyłkę :-)

3 komentarze:

  1. Witajcie , fajny blog o tematyce jak moja, zapraszam do mnie : www.testyigadzetyartura.blogspot.com .Zapraszam do dodania do obserwujących , ja dodaje wasz blog do listy moich ulubionych blogów

    OdpowiedzUsuń
  2. A korzystasz też z wysyłania różnych paczek? Ja najczęściej wysyłam przesyłki zagraniczne i długo szukałem interesującego brokera, aż w końcu trafiłam na ofertę https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-miedzynarodowe/finlandia/dpd Powinniście zajrzeć sobie, w jaki sposób wyglądała cała oferta przesyłek międzynarodowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem aktualnie na takim etapie, aby w odpowiedni sposób dobierać sobie usługi kurierów, bo rozpoczynam swoją działalność, która będzie polegała na wysyłkach online. Skorzystałam już z różnych ciekawych propozycji, ale nie ukrywam, że też poszukuję właściwych opcji, jeśli chodzi o pakowanie. Może oferta https://tcmservice.pl/ ?

    OdpowiedzUsuń

Dużo przesyłek

  1. Beak Beak - chleb proteinowy 2. Książki w eterze - książka 3. Serce z serca - zakładka 4. Shop for My Love - bluza 5. Milk Lab - zes...