sobota, 18 lipca 2020

Konkurs

Czasami zdarza mi się brać udział w konkursach na Facebooku i staram się wymyślić co chwilę jakiś ciekawy wierszyk którym uda mi się zwrócić uwagę organizatorów, niestety od razu znajduje się kilka osób które kopiują mój wierszyk i dodają jako swój i później są problemy. Dlatego postanowiłam że tutaj będę umieszczać swoje wierszyki po to by mieć dowód że to ja jestem ich autorką.

Oto pierwszy z nich:

 
Wspaniałe perfumy są do wygrania 🥳
więc zgłaszam chęć ich posiadania 🙏
Z ogromną przyjemnością gram dla męża mojego  
Oj tak bardzo przeze mnie Kochanego 😍
Luby mój bardzo by się ucieszył z prezentu cudownego 🎁
Na pewno dałby mi za to buziaka ogromnego 😘
Szczęścia więc próbuję i kciuki mocno zaciskam swoje 🤞
Mam nadzieję że zobaczę tutaj wygrane nazwisko moje  
Tak więc udział swój w super konkursie zgłaszam 🍀
I z wielką nadzieją w serduszku znajomych zapraszam 👥


📌 Treść niniejszego wierszyka podlega Ustawie o ochronie praw autorskich i jest własnością intelektualną Katarzyny Reczkowskiej. Kopiowanie jest zabronione‼️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dużo przesyłek

  1. Beak Beak - chleb proteinowy 2. Książki w eterze - książka 3. Serce z serca - zakładka 4. Shop for My Love - bluza 5. Milk Lab - zes...